ПРОЕКТ „СОЖИВОТ БЕЗ ПРЕДРАСУДИ“ - АКТИВНОСТИ

За до дојдеме до финални сознанија и производи за проектот „Соживот без предрaсуди направивме многу истражувања, пребарувавме на интернет, вршевме интервјуа и на крај си ги проверивме знаењата и подготвивме разни видео записи од активностите. Дел од активностите ќе ви ги прикажеме и на вас.

ИСТРАЖУВАЊЕ НА ТРАДИЦИОНАЛНИТЕ КУЈНИ

Учениците кои земаа учество во овој проект се поделија во повеќе групи и секоја група истражуваше различни области. Една од групите ги истражуваа традиционалните кујни. Истражуваа од каде потекнуваат традиционалните јадења, што е карактеристично за нив, колку се стари тие јадења и др.















ИСТРАЖУВАЊЕ НА ТРАДИЦИОНАЛНИТЕ НАРОДНИ НОСИИ

Едно од најзанимливите истражувања беше истражувањето за народните носии. Учениците ги истражуваа сите народни носии со тоа што ги проучуваа од што се изработени, во кој период се носени, колку време е потребно да се изработи една народна носија и др.








TРАДИЦИОНАЛНИ ОРА И ТАНЦИ

На часот по физичко образование учениците весело со музика и песна ги повторија ората и танците што ги учеле. Топтанот, Елено моме и многу други ора од македонскиот фолклор се играа весело и со многу песна, а исто така се изигра и познатиот англиски валцер.






ДРАМАТИЗАЦИЈА „ЗАЕДНО ПРОСЛАВУВАМЕ И ДРУГАРУВАМЕ“

Драматизацијата „Заедно прославуваме и другаруваме“ беше изведена од најдобрите глумци во нашето училиште - членовите на драмската секција. Тие во драматизацијата го прикажаа единството кое треба да го имаат сите деца без разлика од која националност се.








КВИЗ НАТПРЕВАР

На крајот од истражувањето беше организиран квиз натпревар, на кој учествуваа ученици од нашето училиште. Квизот беше направен со помош на алатката Flash cards. Учениците беа поделени во 3 групи по двајца во секоја група. Целта на овој квиз беше да се провери знаењето за тоа што го истражувавме. Од одржаниот квиз добивме позитивни и високи резултати и заклучивме дека од она што го сработивме добивме позитивен одговор.











No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.